۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۱۲۰۰۴
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

گزینه نظامی آمریکا بلوفی بیش نیست

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) علیه السلام استان گفت:آمریکا جرات ندارد گزینه نظامی را اجرایی کند و طرح این مساله از سوی آمریکا بلوفی بیش نیست .
گزینه نظامی آمریکا بلوفی بیش نیست
به گزارش جهانبین نیوز، سردار رضا محمد سلیمانی دقایقی در گفت وگو با خبرنگار هفت چشمه اظهار داشت:ملت ایران اثبات کرد که از هیچ دشمنی نمی ترسد و مانند یک دژمستحکم در مقابل دشمنان ایستاده است.

سلیمانی با اشاره به گزافه گویی های اخیر جان کری که ایران رابه اقدام نظامی تهدید کرد افزود: ایران اسلامی در طول ۳۴ سال به برکت خون شهدا توانست تا به حال تمام این گزافه گویی ها و فتنه های دشمنان و تهدیدات را برملا کند و یک مدل ذهنی و الگو برای جهانیان می باشد.

او آمریکا را از بزرگترین ناقضان حقوق بشر دانست و افزود: آمریکا و غرب با استفاده از برخی ابزارهایی که در اختیار دارند اذهان جهانی را از جنایاتشان منحرف می کنند.

وی بیان داشت: امروزه دشمن در ابعاد سیاسی ، نظامی و اقتصادی و تمامی ابعاد دیگر فرسوده شده است و و همیشه مانور پیروزی می دهد اما دشمن باید شکست را بپذیرد زیرا پیروزی از آن ملت ایران است زیرا الگوی جهانیان شده است.
سردار سلیمانی افزود:دغدغه های مقام معظم رهبری باید در اولیت اصلی مسئولین باشد و با روحیه جهادی انجام وظیفه کنند تا به مانند گذشته پیروزی میدان ازآن ملت سر افراز ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۵:۳۵

16 Jan 2020